CILVĒKJAUDA

#20: Endokrinoloģijas profesore, daktere ILZE KONRĀDE par to, kā nenovecot pirms laika.

February 26, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 20
CILVĒKJAUDA
#20: Endokrinoloģijas profesore, daktere ILZE KONRĀDE par to, kā nenovecot pirms laika.
Chapters
00:02:50
Kas patiesībā ir vielmaiņa
00:09:25
“Modīgie” ketoni – kā tie darbojas
00:13:01
Kāda ir mitohondriju saistība ar dzīvildzi, jeb “Anti aging”
00:17:46
Ko darīt, lai pēc iespējas ilgāk nenovecotu
00:19:30
Kas organismā notiek periodiskās gavēšanas laikā
00:25:04
Reģeneratīvā stresa ietekme uz organismu
00:28:16
Insulīnam līdzīgā augšanas faktora (IGF1) mehānisms – vienkārši par sarežģīto
00:31:38
Kā augsta proteīna un ketogēnās diētas iedarbojas uz novecošanās procesiem
00:34:09
Vienkāršs piemērs, kas raksturo epiģenētiku
00:39:40
Ēšanas režīms, kuru ievēro pati profesore
00:40:28
Zinātniski pierādītas gavēšanas stratēģijas
00:41:44
Kāda ir insulīna rezistences saistība ar “riepu” uz vēdera
00:49:25
Kā mūsu emocijas izjauc dabisko mikrofloru un kādu ķēdes reakciju organismā tiek ieslēgta
00:57:56
Kuras modernās ēšanas tendences ir neiedarbīgas, neveselīgas vai pat bīstamas
01:02:00
Profesores ieteikumi, kā un kādus “superfood” ir izdevīgi lietot
01:04:40
Kas ir “virtuves ķīmija” un piemēri, kā to gudri izmantot
CILVĒKJAUDA
#20: Endokrinoloģijas profesore, daktere ILZE KONRĀDE par to, kā nenovecot pirms laika.
Feb 26, 2020 Season 1 Episode 20
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Kad gribēju saprast, vai es ko varu darīt savā labā, lai ilgāk dzīvoju kā vesels cilvēks un esmu enerģijas pilna, uz sarunu vēlreiz aicināju dakteri, endokrinoloģi Ilze Konrādi. Daktere stāstīja par to, ko pati dēvē par ŠĶĪVJA FILOZOFIJU. Kas jāzina par vielmaiņu, epiģenētiku, zarnu mikrofloru, gavēšanu un modernajām diētām, ja gribas būt veselam un laimīgam cilvēkam pēc iespējas ilgāk.

Ja pagājušajā reizē runājām par to, ko darīt ar stresu, lai dēļ tā necieš dzīves kvalitāte (daktere iepriekšējā sarunā daudz pastāstīja par stresa ietekmi uz cilvēka spējām labi dzīvot: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda1/ ), tad šoreiz saruna par to, kā nekaitēt savas dzīves kvalitātei ar to, ko ēdam, un vienlaicīgi baudīt dzīvi.

Dakteres Konrādes ieteikto avotu sarakstu atradīsi intervijas lapā (ZEM video): https://ugunsskola.lv/cilvekjauda20/

CITAS SARUNAS PAR LABĀKU PAŠSAJŪTU UN VESELĪBU

Neiroloģes Sandras Vestermanes ieteikumi par to, kas var palīdzēt izkļūt no apburtā loka ar perfekcionismu, neizprotamām slimībām un trauksmes.

Kas jāzina par stresu un izdegšanu, kā tur nenonākt un kā sev palīdzēt, ja tā ir notikusi: Evija van der Beek.

Show Notes Chapter Markers

Kad gribēju saprast, vai es ko varu darīt savā labā, lai ilgāk dzīvoju kā vesels cilvēks un esmu enerģijas pilna, uz sarunu vēlreiz aicināju dakteri, endokrinoloģi Ilze Konrādi. Daktere stāstīja par to, ko pati dēvē par ŠĶĪVJA FILOZOFIJU. Kas jāzina par vielmaiņu, epiģenētiku, zarnu mikrofloru, gavēšanu un modernajām diētām, ja gribas būt veselam un laimīgam cilvēkam pēc iespējas ilgāk.

Ja pagājušajā reizē runājām par to, ko darīt ar stresu, lai dēļ tā necieš dzīves kvalitāte (daktere iepriekšējā sarunā daudz pastāstīja par stresa ietekmi uz cilvēka spējām labi dzīvot: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda1/ ), tad šoreiz saruna par to, kā nekaitēt savas dzīves kvalitātei ar to, ko ēdam, un vienlaicīgi baudīt dzīvi.

Dakteres Konrādes ieteikto avotu sarakstu atradīsi intervijas lapā (ZEM video): https://ugunsskola.lv/cilvekjauda20/

CITAS SARUNAS PAR LABĀKU PAŠSAJŪTU UN VESELĪBU

Neiroloģes Sandras Vestermanes ieteikumi par to, kas var palīdzēt izkļūt no apburtā loka ar perfekcionismu, neizprotamām slimībām un trauksmes.

Kas jāzina par stresu un izdegšanu, kā tur nenonākt un kā sev palīdzēt, ja tā ir notikusi: Evija van der Beek.

Kas patiesībā ir vielmaiņa
“Modīgie” ketoni – kā tie darbojas
Kāda ir mitohondriju saistība ar dzīvildzi, jeb “Anti aging”
Ko darīt, lai pēc iespējas ilgāk nenovecotu
Kas organismā notiek periodiskās gavēšanas laikā
Reģeneratīvā stresa ietekme uz organismu
Insulīnam līdzīgā augšanas faktora (IGF1) mehānisms – vienkārši par sarežģīto
Kā augsta proteīna un ketogēnās diētas iedarbojas uz novecošanās procesiem
Vienkāršs piemērs, kas raksturo epiģenētiku
Ēšanas režīms, kuru ievēro pati profesore
Zinātniski pierādītas gavēšanas stratēģijas
Kāda ir insulīna rezistences saistība ar “riepu” uz vēdera
Kā mūsu emocijas izjauc dabisko mikrofloru un kādu ķēdes reakciju organismā tiek ieslēgta
Kuras modernās ēšanas tendences ir neiedarbīgas, neveselīgas vai pat bīstamas
Profesores ieteikumi, kā un kādus “superfood” ir izdevīgi lietot
Kas ir “virtuves ķīmija” un piemēri, kā to gudri izmantot