CILVĒKJAUDA

#28: Ja problēma ir emocionālā ēšana - DACE TARZIERA, fitnesa trenere

March 26, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 28
CILVĒKJAUDA
#28: Ja problēma ir emocionālā ēšana - DACE TARZIERA, fitnesa trenere
Chapters
00:01:19
Kā tikt galā ar emocionālo ēšanu, fitnesa treneres Daces Tarzieras personīgā pieredze
00:02:44
Emocionālās ēšanas darbības mehānisms
00:09:01
Kāda ir miega saistība ar ēšanu un emocionālo ēšanu
00:12:34
Ieteikumi par kustībām šī brīža ierobežotajos apstākļos un padomi, kā saņemties uz darīšanu
00:18:04
Vai “kļūt tievākai” ir iedarbīgākā motivācija, lai sāktu sportot, un citi, iespējams, iedarbīgāku motivatoru piemēri
00:23:21
Triks, ko darīt pēc treniņa, lai motivētu sevi neizlaist nākamo
00:23:56
Kāpēc ēšana vakarā ir pieskaitāma pie sliktajiem ieradumiem
00:27:12
Cik svarīga ir plānošana un iepirkumu saraksta veidošana, kā mēs veikalā paši sevi mēdzam piemānīt
00:29:40
Prieka meklēšana veikalā un vēderpriekos – kā to ierobežot un ievirzīt veselīgākā gultnē
00:31:15
Maltīšu plānošana un sagatavošana iepriekš – kādi šeit ir ieguvumi
00:34:12
Kas organismā notiek, kad saēdamies saldumus, un veidi, kā sevi pasargāt no “noraušanās”
00:37:08
Kā piedabūt sevi plānot maltītes pat tad, ja dzīvo viens
00:38:08
Zelta principi, kā apgrūtināt sev našķēšanās procesu
00:42:57
Cukura lietošanas nejaukie blakus efekti
00:44:20
Prieka saraksta veidošana kā alternatīva destruktīviem prieka avotiem
00:50:20
Paņēmieni un principi, kā neatmest sev ar roku un spēt turēties pie paša nospraustajiem mērķiem
00:56:47
Cik svarīgi ir tas, kā un kādos apstākļos mēs ēdam
01:00:54
Ja saņemies un nesanāk – kas varētu būt neveiksmes iemesls un kā to neitralizēt
01:03:26
Izdevīga pieeja, ko pielietot, kad “nav laika, gribasspēka un motivācijas”
CILVĒKJAUDA
#28: Ja problēma ir emocionālā ēšana - DACE TARZIERA, fitnesa trenere
Mar 26, 2020 Season 1 Episode 28
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Dace atbild uz jautājumiem par to, KĀ ŠAJĀ IZAICINOŠAJĀ LAIKĀ PĀRSTĀT TIK DAUDZ UN NEVESELĪGI ĒST. Šai sarunai viņu izvēlējos, jo viņai izdodas savus trenējamos prasmīgi apskaidrot un motivēt, un tāpēc viņi bieži vien sāk ēst saprātīgāk, veselīgāk un beigās priecājas par to, ko redz spogulī. Šajā sarunā Dace izskaidroja emocionālās ēšanas mehānismu un ko darīt, lai izrautos no tā slazda. Lai vai kā tur būtu ar apkārtmēru sarukšanu, mani vienmēr interesē, kā uzlabot savu pašsajūtu, tikt pie vairāk enerģijas un lielākas aizrautības par savu dzīvi. Tie visi ir lieliski blakus efekti tad, kad cilvēks iemācās atpazīt un prasmīgi apieties ar emocionālo ēšanu. Vismīļākais no tiem man ir - DZĪVE AR VAIRĀK PRIEKA.
Daces ieteikumus prieka vairošanai bez kaloriju uzņemšanas atradīsi sarunas lapā: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda28/

Show Notes Chapter Markers

Dace atbild uz jautājumiem par to, KĀ ŠAJĀ IZAICINOŠAJĀ LAIKĀ PĀRSTĀT TIK DAUDZ UN NEVESELĪGI ĒST. Šai sarunai viņu izvēlējos, jo viņai izdodas savus trenējamos prasmīgi apskaidrot un motivēt, un tāpēc viņi bieži vien sāk ēst saprātīgāk, veselīgāk un beigās priecājas par to, ko redz spogulī. Šajā sarunā Dace izskaidroja emocionālās ēšanas mehānismu un ko darīt, lai izrautos no tā slazda. Lai vai kā tur būtu ar apkārtmēru sarukšanu, mani vienmēr interesē, kā uzlabot savu pašsajūtu, tikt pie vairāk enerģijas un lielākas aizrautības par savu dzīvi. Tie visi ir lieliski blakus efekti tad, kad cilvēks iemācās atpazīt un prasmīgi apieties ar emocionālo ēšanu. Vismīļākais no tiem man ir - DZĪVE AR VAIRĀK PRIEKA.
Daces ieteikumus prieka vairošanai bez kaloriju uzņemšanas atradīsi sarunas lapā: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda28/

Kā tikt galā ar emocionālo ēšanu, fitnesa treneres Daces Tarzieras personīgā pieredze
Emocionālās ēšanas darbības mehānisms
Kāda ir miega saistība ar ēšanu un emocionālo ēšanu
Ieteikumi par kustībām šī brīža ierobežotajos apstākļos un padomi, kā saņemties uz darīšanu
Vai “kļūt tievākai” ir iedarbīgākā motivācija, lai sāktu sportot, un citi, iespējams, iedarbīgāku motivatoru piemēri
Triks, ko darīt pēc treniņa, lai motivētu sevi neizlaist nākamo
Kāpēc ēšana vakarā ir pieskaitāma pie sliktajiem ieradumiem
Cik svarīga ir plānošana un iepirkumu saraksta veidošana, kā mēs veikalā paši sevi mēdzam piemānīt
Prieka meklēšana veikalā un vēderpriekos – kā to ierobežot un ievirzīt veselīgākā gultnē
Maltīšu plānošana un sagatavošana iepriekš – kādi šeit ir ieguvumi
Kas organismā notiek, kad saēdamies saldumus, un veidi, kā sevi pasargāt no “noraušanās”
Kā piedabūt sevi plānot maltītes pat tad, ja dzīvo viens
Zelta principi, kā apgrūtināt sev našķēšanās procesu
Cukura lietošanas nejaukie blakus efekti
Prieka saraksta veidošana kā alternatīva destruktīviem prieka avotiem
Paņēmieni un principi, kā neatmest sev ar roku un spēt turēties pie paša nospraustajiem mērķiem
Cik svarīgi ir tas, kā un kādos apstākļos mēs ēdam
Ja saņemies un nesanāk – kas varētu būt neveiksmes iemesls un kā to neitralizēt
Izdevīga pieeja, ko pielietot, kad “nav laika, gribasspēka un motivācijas”