CILVĒKJAUDA

#28: Ja problēma ir emocionālā ēšana - DACE TARZIERA, fitnesa trenere

March 26, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 28
CILVĒKJAUDA
#28: Ja problēma ir emocionālā ēšana - DACE TARZIERA, fitnesa trenere
Chapters
1:19
Kā tikt galā ar emocionālo ēšanu, fitnesa treneres Daces Tarzieras personīgā pieredze
2:44
Emocionālās ēšanas darbības mehānisms
9:01
Kāda ir miega saistība ar ēšanu un emocionālo ēšanu
12:34
Ieteikumi par kustībām šī brīža ierobežotajos apstākļos un padomi, kā saņemties uz darīšanu
18:04
Vai “kļūt tievākai” ir iedarbīgākā motivācija, lai sāktu sportot, un citi, iespējams, iedarbīgāku motivatoru piemēri
23:21
Triks, ko darīt pēc treniņa, lai motivētu sevi neizlaist nākamo
23:56
Kāpēc ēšana vakarā ir pieskaitāma pie sliktajiem ieradumiem
27:12
Cik svarīga ir plānošana un iepirkumu saraksta veidošana, kā mēs veikalā paši sevi mēdzam piemānīt
29:40
Prieka meklēšana veikalā un vēderpriekos – kā to ierobežot un ievirzīt veselīgākā gultnē
31:15
Maltīšu plānošana un sagatavošana iepriekš – kādi šeit ir ieguvumi
34:12
Kas organismā notiek, kad saēdamies saldumus, un veidi, kā sevi pasargāt no “noraušanās”
37:08
Kā piedabūt sevi plānot maltītes pat tad, ja dzīvo viens
38:08
Zelta principi, kā apgrūtināt sev našķēšanās procesu
42:57
Cukura lietošanas nejaukie blakus efekti
44:20
Prieka saraksta veidošana kā alternatīva destruktīviem prieka avotiem
50:20
Paņēmieni un principi, kā neatmest sev ar roku un spēt turēties pie paša nospraustajiem mērķiem
56:47
Cik svarīgi ir tas, kā un kādos apstākļos mēs ēdam
1:00:54
Ja saņemies un nesanāk – kas varētu būt neveiksmes iemesls un kā to neitralizēt
1:03:26
Izdevīga pieeja, ko pielietot, kad “nav laika, gribasspēka un motivācijas”
CILVĒKJAUDA
#28: Ja problēma ir emocionālā ēšana - DACE TARZIERA, fitnesa trenere
Mar 26, 2020 Season 1 Episode 28
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Dace atbild uz jautājumiem par to, KĀ ŠAJĀ IZAICINOŠAJĀ LAIKĀ PĀRSTĀT TIK DAUDZ UN NEVESELĪGI ĒST. Šai sarunai viņu izvēlējos, jo viņai izdodas savus trenējamos prasmīgi apskaidrot un motivēt, un tāpēc viņi bieži vien sāk ēst saprātīgāk, veselīgāk un beigās priecājas par to, ko redz spogulī. Šajā sarunā Dace izskaidroja emocionālās ēšanas mehānismu un ko darīt, lai izrautos no tā slazda. Lai vai kā tur būtu ar apkārtmēru sarukšanu, mani vienmēr interesē, kā uzlabot savu pašsajūtu, tikt pie vairāk enerģijas un lielākas aizrautības par savu dzīvi. Tie visi ir lieliski blakus efekti tad, kad cilvēks iemācās atpazīt un prasmīgi apieties ar emocionālo ēšanu. Vismīļākais no tiem man ir - DZĪVE AR VAIRĀK PRIEKA.
Daces ieteikumus prieka vairošanai bez kaloriju uzņemšanas atradīsi sarunas lapā: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda28/

SARUNAS PIETURPUNKTI JEB NOTES:

  • 1:19 Kā tikt galā ar emocionālo ēšanu, fitnesa treneres Daces Tarzieras personīgā pieredze
  • 2:44 Emocionālās ēšanas darbības mehānisms
  • 9:01 Kāda ir miega saistība ar ēšanu un emocionālo ēšanu
  • 12:34 Ieteikumi par kustībām šī brīža ierobežotajos apstākļos un padomi, kā saņemties uz darīšanu
  • 18:04 Vai “kļūt tievākai” ir iedarbīgākā motivācija, lai sāktu sportot, un citi, iespējams, iedarbīgāku motivatoru piemēri
  • 23.21 Triks, ko darīt pēc treniņa, lai motivētu sevi neizlaist nākamo
  • 23:56 Kāpēc ēšana vakarā ir pieskaitāma pie sliktajiem ieradumiem
  • 27:12 Cik svarīga ir plānošana un iepirkumu saraksta veidošana, kā mēs veikalā paši sevi mēdzam piemānīt
  • 29:40 Prieka meklēšana veikalā un vēderpriekos – kā to ierobežot un ievirzīt veselīgākā gultnē
  • 31:15 Maltīšu plānošana un sagatavošana iepriekš – kādi šeit ir ieguvumi
  • 34:12 Kas organismā notiek, kad saēdamies saldumus, un veidi, kā sevi pasargāt no “noraušanās”
  • 37:08 Kā piedabūt sevi plānot maltītes pat tad, ja dzīvo viens
  • 38:08 Zelta principi, kā apgrūtināt sev našķēšanās procesu
  • 42:57 Cukura lietošanas nejaukie blakus efekti
  • 44:20 Prieka saraksta veidošana kā alternatīva destruktīviem prieka avotiem
  • 50:20 Paņēmieni un principi, kā neatmest sev ar roku un spēt turēties pie paša nospraustajiem mērķiem
  • 56:47 Cik svarīgi ir tas, kā un kādos apstākļos mēs ēdam
  • 1:00:54 Ja saņemies un nesanāk – kas varētu būt neveiksmes iemesls un kā to neitralizēt
  • 1:03:26 Izdevīga pieeja, ko pielietot, kad “nav laika, gribasspēka un motivācijas”
Show Notes Chapter Markers

Dace atbild uz jautājumiem par to, KĀ ŠAJĀ IZAICINOŠAJĀ LAIKĀ PĀRSTĀT TIK DAUDZ UN NEVESELĪGI ĒST. Šai sarunai viņu izvēlējos, jo viņai izdodas savus trenējamos prasmīgi apskaidrot un motivēt, un tāpēc viņi bieži vien sāk ēst saprātīgāk, veselīgāk un beigās priecājas par to, ko redz spogulī. Šajā sarunā Dace izskaidroja emocionālās ēšanas mehānismu un ko darīt, lai izrautos no tā slazda. Lai vai kā tur būtu ar apkārtmēru sarukšanu, mani vienmēr interesē, kā uzlabot savu pašsajūtu, tikt pie vairāk enerģijas un lielākas aizrautības par savu dzīvi. Tie visi ir lieliski blakus efekti tad, kad cilvēks iemācās atpazīt un prasmīgi apieties ar emocionālo ēšanu. Vismīļākais no tiem man ir - DZĪVE AR VAIRĀK PRIEKA.
Daces ieteikumus prieka vairošanai bez kaloriju uzņemšanas atradīsi sarunas lapā: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda28/

SARUNAS PIETURPUNKTI JEB NOTES:

  • 1:19 Kā tikt galā ar emocionālo ēšanu, fitnesa treneres Daces Tarzieras personīgā pieredze
  • 2:44 Emocionālās ēšanas darbības mehānisms
  • 9:01 Kāda ir miega saistība ar ēšanu un emocionālo ēšanu
  • 12:34 Ieteikumi par kustībām šī brīža ierobežotajos apstākļos un padomi, kā saņemties uz darīšanu
  • 18:04 Vai “kļūt tievākai” ir iedarbīgākā motivācija, lai sāktu sportot, un citi, iespējams, iedarbīgāku motivatoru piemēri
  • 23.21 Triks, ko darīt pēc treniņa, lai motivētu sevi neizlaist nākamo
  • 23:56 Kāpēc ēšana vakarā ir pieskaitāma pie sliktajiem ieradumiem
  • 27:12 Cik svarīga ir plānošana un iepirkumu saraksta veidošana, kā mēs veikalā paši sevi mēdzam piemānīt
  • 29:40 Prieka meklēšana veikalā un vēderpriekos – kā to ierobežot un ievirzīt veselīgākā gultnē
  • 31:15 Maltīšu plānošana un sagatavošana iepriekš – kādi šeit ir ieguvumi
  • 34:12 Kas organismā notiek, kad saēdamies saldumus, un veidi, kā sevi pasargāt no “noraušanās”
  • 37:08 Kā piedabūt sevi plānot maltītes pat tad, ja dzīvo viens
  • 38:08 Zelta principi, kā apgrūtināt sev našķēšanās procesu
  • 42:57 Cukura lietošanas nejaukie blakus efekti
  • 44:20 Prieka saraksta veidošana kā alternatīva destruktīviem prieka avotiem
  • 50:20 Paņēmieni un principi, kā neatmest sev ar roku un spēt turēties pie paša nospraustajiem mērķiem
  • 56:47 Cik svarīgi ir tas, kā un kādos apstākļos mēs ēdam
  • 1:00:54 Ja saņemies un nesanāk – kas varētu būt neveiksmes iemesls un kā to neitralizēt
  • 1:03:26 Izdevīga pieeja, ko pielietot, kad “nav laika, gribasspēka un motivācijas”
Kā tikt galā ar emocionālo ēšanu, fitnesa treneres Daces Tarzieras personīgā pieredze
Emocionālās ēšanas darbības mehānisms
Kāda ir miega saistība ar ēšanu un emocionālo ēšanu
Ieteikumi par kustībām šī brīža ierobežotajos apstākļos un padomi, kā saņemties uz darīšanu
Vai “kļūt tievākai” ir iedarbīgākā motivācija, lai sāktu sportot, un citi, iespējams, iedarbīgāku motivatoru piemēri
Triks, ko darīt pēc treniņa, lai motivētu sevi neizlaist nākamo
Kāpēc ēšana vakarā ir pieskaitāma pie sliktajiem ieradumiem
Cik svarīga ir plānošana un iepirkumu saraksta veidošana, kā mēs veikalā paši sevi mēdzam piemānīt
Prieka meklēšana veikalā un vēderpriekos – kā to ierobežot un ievirzīt veselīgākā gultnē
Maltīšu plānošana un sagatavošana iepriekš – kādi šeit ir ieguvumi
Kas organismā notiek, kad saēdamies saldumus, un veidi, kā sevi pasargāt no “noraušanās”
Kā piedabūt sevi plānot maltītes pat tad, ja dzīvo viens
Zelta principi, kā apgrūtināt sev našķēšanās procesu
Cukura lietošanas nejaukie blakus efekti
Prieka saraksta veidošana kā alternatīva destruktīviem prieka avotiem
Paņēmieni un principi, kā neatmest sev ar roku un spēt turēties pie paša nospraustajiem mērķiem
Cik svarīgi ir tas, kā un kādos apstākļos mēs ēdam
Ja saņemies un nesanāk – kas varētu būt neveiksmes iemesls un kā to neitralizēt
Izdevīga pieeja, ko pielietot, kad “nav laika, gribasspēka un motivācijas”