CILVĒKJAUDA

#31: No bailīga tirliņa par čempionu. SANDIS INZELBERGS - LV, RU un Eiropas Sporta jogas čempions.

April 14, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 31
CILVĒKJAUDA
#31: No bailīga tirliņa par čempionu. SANDIS INZELBERGS - LV, RU un Eiropas Sporta jogas čempions.
Chapters
2:45
Kā pagāja sporta jogas čempiona bērnība un kā tēva negatīvais piemērs kļuva par iekšējo dzinuli
8:30
Pagrieziena punkts, kad radās sapratne, kur slēpjas problēmu cēlonis
10:42
Īpašība, kas palīdzēja nepakļauties apkārtējo spiedienam
12:30
Mammas ietekme, piemērs un iedvesmas avots
15:45
Kas palīdzēja nonākt līdz spējai pilnībā pārvaldīt un kontrolēt savas domas
19:00
No “tirliņa” līdz cilvēkam ar dzelžainu paškontroli – soli pa solim
23:20
Radikāla metode 6 gadu garumā, ar kuras palīdzību Sandis spēja pārvarēt visas savas trīs fobijas
31:40
Kāpēc ar fiziskā stāvokļa uzlabošanu negāja tik gludi
39:29
Jogas praktizēšana kā būtisks pagrieziena punkts garīgajā un fiziskajā attīstībā
44:30
Ko nozīmē attīstīt un nostiprināt lokanību, un kā to savienot
56:12
Sanda čempionu tituli, kļūdas un pieredze čempionātos
1:03:38
Izvēle un darbības plāns, kā būt laimīgam visu laiku
1:07:14
Kā un kāpēc kontrolēt divas lielākās tieksmes
1:09:15
Celibāts
1:11:14
Kā kārdinājumus un turēšanos tiem pretī izmantot savā labā
1:12:30
Ēšana vienreiz dienā vairāku gadu garumā – kā tas ir iespējams?
CILVĒKJAUDA
#31: No bailīga tirliņa par čempionu. SANDIS INZELBERGS - LV, RU un Eiropas Sporta jogas čempions.
Apr 14, 2020 Season 1 Episode 31
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

"Gumijcilvēks," es pie sevis domāju, kad ar pavērtu muti pirmo reizi dzīvē redzēju Sanda Inzelberga uzstāšanos Training Lab konferencē "Iedvesmai un līdzsvaram". Kad dzirdēju Sanda stāstu, kā no ekstrēmi bailīga, vārga puisīša un jaunieša, ko citi izsmēja un atstūma, viņš pats izvēlējās sevi attīstīt un gadiem ilgi, neatlaidīgi gāja uz savu mērķi, man bija skaidrs, ka gribu dzirdēt viņa detalizētu pieredzes stāstu.  
Sarunā mani pārsteidza, ka Sandim ir izglītība filozofijā. Pēc tam man atkārās žoklis par to:
kādā veidā viņš mācījās pārvarēt bailes savā ikdienā;
- kā trenēja sevi kritizētāju klātbūtnē;
- kāds bija viņa ceļš uz sporta jogu un kā viņš panāca to, ko spēj ar savām plecu, gūžas un ceļu locītavām;
- kāds ir viņa ēšanas režīms;
- kā viņam gāja Pasaules sporta jogas čempionātā;
- kāpēc viņš ir izvēlējies celibātu dzīves garumā;
- kāda ir viņa attieksme pret viņa skolniekiem.  

Es no visas sirds ceru, ka šī saruna aizsniegs daudzus cilvēkus (lūdzu, dalies ar to, lai tā notiktu!) un, jo īpaši, ikvienu sev neticošu, citu izsmietu vai apbižotu bērnu un jaunieti un viņu vecākus un pedagogus. Šī saruna noteikti būs manu bērnu izglītības "zelta fondā".  

Sanda ieteiktos informācijas avotus atradīsi sarunas lapā šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda31/

SARUNAS PIETURPUNKTI JEB NOTES

  • 2:45 Kā pagāja sporta jogas čempiona bērnība un kā tēva negatīvais piemērs kļuva par iekšējo dzinuli.
  • 8:30 Pagrieziena punkts, kad radās sapratne, kur slēpjas problēmu cēlonis.
  • 10:42 Īpašība, kas palīdzēja nepakļauties apkārtējo spiedienam.
  • 12:30 Mammas ietekme, piemērs un iedvesmas avots.
  • 15:45 Kas palīdzēja nonākt līdz spējai pilnībā pārvaldīt un kontrolēt savas domas.
  • 19:00 No “tirliņa” līdz cilvēkam ar dzelžainu paškontroli – soli pa solim.
  • 23:20 Radikāla metode 6 gadu garumā, ar kuras palīdzību Sandis spēja pārvarēt visas savas trīs fobijas.
  • 31:40 Kāpēc ar fiziskā stāvokļa uzlabošanu negāja tik gludi.
  • 39:29 Jogas praktizēšana kā būtisks pagrieziena punkts garīgajā un fiziskajā attīstībā.
  • 44:30 Ko nozīmē attīstīt un nostiprināt lokanību, un kā to savienot.
  • 56:12 Sanda čempionu tituli, kļūdas un pieredze čempionātos.
  • 1:03:38 Izvēle un darbības plāns, kā būt laimīgam visu laiku.
  • 1:07:14 Kā un kāpēc kontrolēt divas lielākās tieksmes.
  • 1:09:15 Celibāts.
  • 1:11:14 Kā kārdinājumus un turēšanos tiem pretī izmantot savā labā.
  • 1:12:30 Ēšana vienreiz dienā vairāku gadu garumā – kā tas ir iespējams?
Show Notes Chapter Markers

"Gumijcilvēks," es pie sevis domāju, kad ar pavērtu muti pirmo reizi dzīvē redzēju Sanda Inzelberga uzstāšanos Training Lab konferencē "Iedvesmai un līdzsvaram". Kad dzirdēju Sanda stāstu, kā no ekstrēmi bailīga, vārga puisīša un jaunieša, ko citi izsmēja un atstūma, viņš pats izvēlējās sevi attīstīt un gadiem ilgi, neatlaidīgi gāja uz savu mērķi, man bija skaidrs, ka gribu dzirdēt viņa detalizētu pieredzes stāstu.  
Sarunā mani pārsteidza, ka Sandim ir izglītība filozofijā. Pēc tam man atkārās žoklis par to:
kādā veidā viņš mācījās pārvarēt bailes savā ikdienā;
- kā trenēja sevi kritizētāju klātbūtnē;
- kāds bija viņa ceļš uz sporta jogu un kā viņš panāca to, ko spēj ar savām plecu, gūžas un ceļu locītavām;
- kāds ir viņa ēšanas režīms;
- kā viņam gāja Pasaules sporta jogas čempionātā;
- kāpēc viņš ir izvēlējies celibātu dzīves garumā;
- kāda ir viņa attieksme pret viņa skolniekiem.  

Es no visas sirds ceru, ka šī saruna aizsniegs daudzus cilvēkus (lūdzu, dalies ar to, lai tā notiktu!) un, jo īpaši, ikvienu sev neticošu, citu izsmietu vai apbižotu bērnu un jaunieti un viņu vecākus un pedagogus. Šī saruna noteikti būs manu bērnu izglītības "zelta fondā".  

Sanda ieteiktos informācijas avotus atradīsi sarunas lapā šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda31/

SARUNAS PIETURPUNKTI JEB NOTES

  • 2:45 Kā pagāja sporta jogas čempiona bērnība un kā tēva negatīvais piemērs kļuva par iekšējo dzinuli.
  • 8:30 Pagrieziena punkts, kad radās sapratne, kur slēpjas problēmu cēlonis.
  • 10:42 Īpašība, kas palīdzēja nepakļauties apkārtējo spiedienam.
  • 12:30 Mammas ietekme, piemērs un iedvesmas avots.
  • 15:45 Kas palīdzēja nonākt līdz spējai pilnībā pārvaldīt un kontrolēt savas domas.
  • 19:00 No “tirliņa” līdz cilvēkam ar dzelžainu paškontroli – soli pa solim.
  • 23:20 Radikāla metode 6 gadu garumā, ar kuras palīdzību Sandis spēja pārvarēt visas savas trīs fobijas.
  • 31:40 Kāpēc ar fiziskā stāvokļa uzlabošanu negāja tik gludi.
  • 39:29 Jogas praktizēšana kā būtisks pagrieziena punkts garīgajā un fiziskajā attīstībā.
  • 44:30 Ko nozīmē attīstīt un nostiprināt lokanību, un kā to savienot.
  • 56:12 Sanda čempionu tituli, kļūdas un pieredze čempionātos.
  • 1:03:38 Izvēle un darbības plāns, kā būt laimīgam visu laiku.
  • 1:07:14 Kā un kāpēc kontrolēt divas lielākās tieksmes.
  • 1:09:15 Celibāts.
  • 1:11:14 Kā kārdinājumus un turēšanos tiem pretī izmantot savā labā.
  • 1:12:30 Ēšana vienreiz dienā vairāku gadu garumā – kā tas ir iespējams?
Kā pagāja sporta jogas čempiona bērnība un kā tēva negatīvais piemērs kļuva par iekšējo dzinuli
Pagrieziena punkts, kad radās sapratne, kur slēpjas problēmu cēlonis
Īpašība, kas palīdzēja nepakļauties apkārtējo spiedienam
Mammas ietekme, piemērs un iedvesmas avots
Kas palīdzēja nonākt līdz spējai pilnībā pārvaldīt un kontrolēt savas domas
No “tirliņa” līdz cilvēkam ar dzelžainu paškontroli – soli pa solim
Radikāla metode 6 gadu garumā, ar kuras palīdzību Sandis spēja pārvarēt visas savas trīs fobijas
Kāpēc ar fiziskā stāvokļa uzlabošanu negāja tik gludi
Jogas praktizēšana kā būtisks pagrieziena punkts garīgajā un fiziskajā attīstībā
Ko nozīmē attīstīt un nostiprināt lokanību, un kā to savienot
Sanda čempionu tituli, kļūdas un pieredze čempionātos
Izvēle un darbības plāns, kā būt laimīgam visu laiku
Kā un kāpēc kontrolēt divas lielākās tieksmes
Celibāts
Kā kārdinājumus un turēšanos tiem pretī izmantot savā labā
Ēšana vienreiz dienā vairāku gadu garumā – kā tas ir iespējams?