CILVĒKJAUDA

#34: Ko ievērot, lai būtu labā formā - KASPARS OZOLIŅŠ, TV raidījuma vadītājs un fitnesa treneris.

May 07, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 34
CILVĒKJAUDA
#34: Ko ievērot, lai būtu labā formā - KASPARS OZOLIŅŠ, TV raidījuma vadītājs un fitnesa treneris.
Chapters
2:44
Māksla pārslēgties – cik svarīga tā ir un kā to trennēt
9:48
Cik svarīga ir ķermeņa poza un stāvoklis strādājot, ieteikumi, kā to uzlabot
12:04
Pirmbalss vīrietim un intuīcija sievietei – kā to atrast un sadzirdēt
18:57
Kaspara ceļš uz ieradumu maiņu un lietas, kas laika gaitā tikušas atmestas
23:58
Fitnesa trenera uzturs un ar to saistītie strereotipi
28:05
Apsēstība ar perfekcionismu fitnesā
35:22
Aukstumpeldes un citas metodes, kā nomierināt savu satraukto prātu
42:06
On-line treniņu izaicinājums – no lēmuma pieņemšanas līdz reāliem risinājumiem pēc jaunajiem spēles noteikumiem
52:59
Kādā veidā Kaspars rūpējas par savu “skaidro galvu” un rīcībspēju šajos mainīgajos apstākļos
54:13
Daba kā uzlādes avots
57:45
Komposta kaudzes fenomens un fiziskie dabi ar jēgu pretstatā svaru bumbu cilāšanai
1:00:22
Kāpēc un kādā veidā Kaspars atbalsta dzīvnieku patversmes
1:02:39
Kā Kaspars kļuva par TV raidījuma vadītāju un atbalstu jauniešiem
1:09:58
Mobings jauniešu vidū un Kaspara paša pieredze no skolas laika
1:15:38
Būt blakus smagas slimības laikā un beigās zaudēt draugu un kolēģi – kādas mācības Kaspars guva no šīs pieredzes
CILVĒKJAUDA
#34: Ko ievērot, lai būtu labā formā - KASPARS OZOLIŅŠ, TV raidījuma vadītājs un fitnesa treneris.
May 07, 2020 Season 1 Episode 34
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Kaspars stāstīja, kā šajā laikā, kad apkārt daudz pārspīlēta perfekcionisma, tomēr spēt uzticēties savai iekšējai balsij. Viņš parādīja, kā iekšējā balss palīdz gan uzturēt sevi labā fiziskā un emocionālā formā, gan ļauj pamanīt un savlaicīgi izmantot iespējas arī tad, kad spēles noteikumi mainās un zibenīgā ātrumā ir jāatrod jauns veids, kā noturēties virs ūdens.
Kaspars Ozoliņš ir TV raidījuma "Gudrs, vēl gudrāks" vadītājs septiņu gadu garumā, fitnesa kluba DCH Studija līdzīpašnieks un treneris. Studija tikko nosvinēja astoto dzimšanas dienu un turpina veiksmīgi darboties arī pandēmijas laikā, kad sporta zāles durvis ir slēgtas.

Tie, kuri zina, kā Kaspars strādā un dzīvo, augstu vērtē viņa empātijas spējas un darbu Tukuma dzīvnieku patversmes atbalstīšanā.

Kaspara ieteiktos informācijas avotus atradīsi sarunas lapā šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda34/ 

SARUNAS PIETURPUNKTI JEB NOTES:

  • 0:2:44 Māksla pārslēgties – cik svarīga tā ir un kā to trenēt
  • 0:9:48 Cik svarīga ir ķermeņa poza un stāvoklis strādājot, ieteikumi, kā to uzlabot
  • 0:12:04 Pirmbalss vīrietim un intuīcija sievietei – kā to atrast un sadzirdēt
  • 0:18:57 Kaspara ceļš uz ieradumu maiņu un lietas, kas laika gaitā tikušas atmestas
  • 0:23:58 Fitnesa trenera uzturs un ar to saistītie strereotipi
  • 0:28:05 Apsēstība ar perfekcionismu fitnesā
  • 0:35:22 Aukstumpeldes un citas metodes, kā nomierināt savu satraukto prātu
  • 0:42:06 On-line treniņu izaicinājums – no lēmuma pieņemšanas līdz reāliem risinājumiem pēc jaunajiem spēles noteikumiem
  • 0:52:59 Kādā veidā Kaspars rūpējas par savu “skaidro galvu” un rīcībspēju šajos mainīgajos apstākļos
  • 0:54:13 Daba kā uzlādes avots
  • 0:57:45 Komposta kaudzes fenomens un fiziskie darbi ar jēgu pretstatā svaru bumbu cilāšanai
  • 1:00:22 Kāpēc un kādā veidā Kaspars atbalsta dzīvnieku patversmes
  • 1:02:39 Kā Kaspars kļuva par TV raidījuma vadītāju un atbalstu jauniešiem
  • 1:09:58 Mobings jauniešu vidū un Kaspara paša pieredze no skolas laika
  • 1:15:38 Būt blakus smagas slimības laikā un beigās zaudēt draugu un kolēģi – kādas mācības Kaspars guva no šīs pieredzes
Show Notes Chapter Markers

Kaspars stāstīja, kā šajā laikā, kad apkārt daudz pārspīlēta perfekcionisma, tomēr spēt uzticēties savai iekšējai balsij. Viņš parādīja, kā iekšējā balss palīdz gan uzturēt sevi labā fiziskā un emocionālā formā, gan ļauj pamanīt un savlaicīgi izmantot iespējas arī tad, kad spēles noteikumi mainās un zibenīgā ātrumā ir jāatrod jauns veids, kā noturēties virs ūdens.
Kaspars Ozoliņš ir TV raidījuma "Gudrs, vēl gudrāks" vadītājs septiņu gadu garumā, fitnesa kluba DCH Studija līdzīpašnieks un treneris. Studija tikko nosvinēja astoto dzimšanas dienu un turpina veiksmīgi darboties arī pandēmijas laikā, kad sporta zāles durvis ir slēgtas.

Tie, kuri zina, kā Kaspars strādā un dzīvo, augstu vērtē viņa empātijas spējas un darbu Tukuma dzīvnieku patversmes atbalstīšanā.

Kaspara ieteiktos informācijas avotus atradīsi sarunas lapā šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda34/ 

SARUNAS PIETURPUNKTI JEB NOTES:

  • 0:2:44 Māksla pārslēgties – cik svarīga tā ir un kā to trenēt
  • 0:9:48 Cik svarīga ir ķermeņa poza un stāvoklis strādājot, ieteikumi, kā to uzlabot
  • 0:12:04 Pirmbalss vīrietim un intuīcija sievietei – kā to atrast un sadzirdēt
  • 0:18:57 Kaspara ceļš uz ieradumu maiņu un lietas, kas laika gaitā tikušas atmestas
  • 0:23:58 Fitnesa trenera uzturs un ar to saistītie strereotipi
  • 0:28:05 Apsēstība ar perfekcionismu fitnesā
  • 0:35:22 Aukstumpeldes un citas metodes, kā nomierināt savu satraukto prātu
  • 0:42:06 On-line treniņu izaicinājums – no lēmuma pieņemšanas līdz reāliem risinājumiem pēc jaunajiem spēles noteikumiem
  • 0:52:59 Kādā veidā Kaspars rūpējas par savu “skaidro galvu” un rīcībspēju šajos mainīgajos apstākļos
  • 0:54:13 Daba kā uzlādes avots
  • 0:57:45 Komposta kaudzes fenomens un fiziskie darbi ar jēgu pretstatā svaru bumbu cilāšanai
  • 1:00:22 Kāpēc un kādā veidā Kaspars atbalsta dzīvnieku patversmes
  • 1:02:39 Kā Kaspars kļuva par TV raidījuma vadītāju un atbalstu jauniešiem
  • 1:09:58 Mobings jauniešu vidū un Kaspara paša pieredze no skolas laika
  • 1:15:38 Būt blakus smagas slimības laikā un beigās zaudēt draugu un kolēģi – kādas mācības Kaspars guva no šīs pieredzes
Māksla pārslēgties – cik svarīga tā ir un kā to trennēt
Cik svarīga ir ķermeņa poza un stāvoklis strādājot, ieteikumi, kā to uzlabot
Pirmbalss vīrietim un intuīcija sievietei – kā to atrast un sadzirdēt
Kaspara ceļš uz ieradumu maiņu un lietas, kas laika gaitā tikušas atmestas
Fitnesa trenera uzturs un ar to saistītie strereotipi
Apsēstība ar perfekcionismu fitnesā
Aukstumpeldes un citas metodes, kā nomierināt savu satraukto prātu
On-line treniņu izaicinājums – no lēmuma pieņemšanas līdz reāliem risinājumiem pēc jaunajiem spēles noteikumiem
Kādā veidā Kaspars rūpējas par savu “skaidro galvu” un rīcībspēju šajos mainīgajos apstākļos
Daba kā uzlādes avots
Komposta kaudzes fenomens un fiziskie dabi ar jēgu pretstatā svaru bumbu cilāšanai
Kāpēc un kādā veidā Kaspars atbalsta dzīvnieku patversmes
Kā Kaspars kļuva par TV raidījuma vadītāju un atbalstu jauniešiem
Mobings jauniešu vidū un Kaspara paša pieredze no skolas laika
Būt blakus smagas slimības laikā un beigās zaudēt draugu un kolēģi – kādas mācības Kaspars guva no šīs pieredzes