CILVĒKJAUDA

#41: KBT risinājumi dusmu uzliesmojumiem - AGNESE ORUPE

June 30, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 41
CILVĒKJAUDA
#41: KBT risinājumi dusmu uzliesmojumiem - AGNESE ORUPE
Chapters
00:03:32
Nenorauties krīzes situācijās – kas ir dusmu galvenie moderatori
00:09:37
Veidi, kā atjaunojas intraverti un ekstraverti cilvēki
00:13:02
Kas ir psihohigiēna un kā tā palīdz regulēt iekšējo līdzsvaru
00:16:42
Skābekļa maska vispirms sev – eksperiments
00:20:52
Par ko signalizē mūsu dusmas un “cena par nedarīšanu”
00:23:22
Kā izpaužas uzbrukums un bēgšana stresa situācijās
00:26:22
Trīs emocionālie līmeņi – kā pamanīt to signālus un attiecīgi rīkoties
00:33:52
“Acting out” tehnikas
00:35:32
Destruktīvu dusmu izpausmju veidi un gala bilance
00:42:52
Sevis filtrācijas jeb skenēšanas mehānisms
00:45:22
Domāšanas kļūdas, kas raksturīgas visām dusmu fāzēm
00:54:31
Dusmu izventilēšanas jeb izreaģēšanas idejas
00:58:18
Vai dusmoties ir slikti?
01:03:42
Tīrās un stratēģiskās dusmas
01:06:17
Destruktīvais riņķa dancis un kā no tā izkļūt
CILVĒKJAUDA
#41: KBT risinājumi dusmu uzliesmojumiem - AGNESE ORUPE
Jun 30, 2020 Season 1 Episode 41
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Ko darīt, lai dusmās neizdarītu un nesarunātu to, ko vēlāk nožēlosi. 
"Kā lai savaldu savas dusmas un kā lai tāpēc nepalieku bez risinājuma problēmai, kas mani uztrauc," bija viens no biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko no cilvēkiem saņēmu pēdējo 3 mēnešu laikā. Kā es saprotu šo situāciju! Arī pati esmu dusmu pūce. Nu, labi, pareizāk - dusmu pūķis. Un tajā stadijā es sev riebjos. Tāpēc lūdzu KBT speciālistei Agnesei Orupei iedot mums visiem skaidrojumus un risinājumus, kā rīkoties tad, kad dusmas trako un kā līdz tam nenonākt. 

Iepriekšējā CILVĒKJAUDAS saruna ar Agnesi Orupi par pamata pārliecībām un domāšanas kļūdām ir šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda32/ 

Vairāk informācijas sarunas lapā: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda41 


Show Notes Chapter Markers

Ko darīt, lai dusmās neizdarītu un nesarunātu to, ko vēlāk nožēlosi. 
"Kā lai savaldu savas dusmas un kā lai tāpēc nepalieku bez risinājuma problēmai, kas mani uztrauc," bija viens no biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko no cilvēkiem saņēmu pēdējo 3 mēnešu laikā. Kā es saprotu šo situāciju! Arī pati esmu dusmu pūce. Nu, labi, pareizāk - dusmu pūķis. Un tajā stadijā es sev riebjos. Tāpēc lūdzu KBT speciālistei Agnesei Orupei iedot mums visiem skaidrojumus un risinājumus, kā rīkoties tad, kad dusmas trako un kā līdz tam nenonākt. 

Iepriekšējā CILVĒKJAUDAS saruna ar Agnesi Orupi par pamata pārliecībām un domāšanas kļūdām ir šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda32/ 

Vairāk informācijas sarunas lapā: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda41 


Nenorauties krīzes situācijās – kas ir dusmu galvenie moderatori
Veidi, kā atjaunojas intraverti un ekstraverti cilvēki
Kas ir psihohigiēna un kā tā palīdz regulēt iekšējo līdzsvaru
Skābekļa maska vispirms sev – eksperiments
Par ko signalizē mūsu dusmas un “cena par nedarīšanu”
Kā izpaužas uzbrukums un bēgšana stresa situācijās
Trīs emocionālie līmeņi – kā pamanīt to signālus un attiecīgi rīkoties
“Acting out” tehnikas
Destruktīvu dusmu izpausmju veidi un gala bilance
Sevis filtrācijas jeb skenēšanas mehānisms
Domāšanas kļūdas, kas raksturīgas visām dusmu fāzēm
Dusmu izventilēšanas jeb izreaģēšanas idejas
Vai dusmoties ir slikti?
Tīrās un stratēģiskās dusmas
Destruktīvais riņķa dancis un kā no tā izkļūt