CILVĒKJAUDA

#52 Kā iedarbīgi koncentrēties un uzlabot spējas mentālam darbam - uzmanības treneris OSKARS GRĪSLIS

November 16, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Episode 52
CILVĒKJAUDA
#52 Kā iedarbīgi koncentrēties un uzlabot spējas mentālam darbam - uzmanības treneris OSKARS GRĪSLIS
Chapters
2:00
Personības krīze, kas lika atgriezties pie savām interesēm
4:28
Pārmaiņas, ko rada spējas noturēt uzmanību trenēšana, un faktori, kas šīs spējas ietekmē
8:17
Koncentrēšanās spēja un domāšana – ar ko tās atšķiras un kā tās aktivizēt
12:23
Kā izpaužas kontrolēta emocionālā izlāde un ko tā dod
38:46
Trīs pamatlietas, kurām sekot līdzi ikdienā, lai uzturētu psihisko un fizisko veselību
46:27
Kā panākt kvalitatīvu miegu
50:04
Smadzeņu viļņu darbības principi
55:50
Ieteikumi, kā sasniegt savu “labāko stāvokli” pirms svarīgām sarunām
1:01:51
Ko darīt, ja esam iekļuvuši neveiklās situācijās
1:08:22
Kādas kļūdas pieļaujam mēs – pieaugušie, audzinot savus bērnus
1:17:42
Kādi ir digitālā patēriņa noteikumi bērniem Oskara Grīšļa ģimenē
1:23:21
Kuras ir tās kognitīvās spējas, kuras cilvēkiem strauji pasliktinās, un ko darīt, lai tās uzlabotu
CILVĒKJAUDA
#52 Kā iedarbīgi koncentrēties un uzlabot spējas mentālam darbam - uzmanības treneris OSKARS GRĪSLIS
Nov 16, 2020 Episode 52
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Cilvēki mums bieži lūdz vairāk informācijas par to, kas viņiem palīdzētu labāk koncentrēties un darīt darbu, kas prasa daudz uzmanības, jo ir sajūta, ka darāmie darbi un gan ārējie, gan iekšējie uzmanības novērsēji cilvēku rausta uz visām pusēm. Tāpēc uz sarunu aicināju uzmanības treneri Oskaru Grīsli, kurš pastāstīja, kā uzlabot savu spēju noturēt uzmanību un fokusēties, kā arī par to, kas mums palīdz un kas traucē būt radošākiem.

Oskars Grīslis vada Intelekta attīstības centru, kas ir pirmais centrs Baltijā, kurā neirobioloģiskās atgriezeniskās saites metode tiek izmantota apmācību procesā.

Vairāk informācijas sarunas lapā šeit.

Šīs sarunas pieturpunkti ar laika norādēm:

2:00 Personības krīze, kas lika atgriezties pie savām interesēm
4:28 Pārmaiņas, ko rada spējas noturēt uzmanību trenēšana, un faktori, kas šīs spējas ietekmē
8:17 Koncentrēšanās spēja un domāšana – ar ko tās atšķiras un kā tās aktivizēt
12:23 Kā izpaužas kontrolēta emocionālā izlāde un ko tā dod
38:46 Trīs pamatlietas, kurām sekot līdzi ikdienā, lai uzturētu psihisko un fizisko veselību
46:27 Kā panākt kvalitatīvu miegu
50:04 Smadzeņu viļņu darbības principi
55:50 Ieteikumi, kā sasniegt savu “labāko stāvokli” pirms svarīgām sarunām
1:01:51 Ko darīt, ja esam iekļuvuši neveiklās situācijās
1:08:22 Kādas kļūdas pieļaujam mēs – pieaugušie, audzinot savus bērnus
1:17:42 Kādi ir digitālā patēriņa noteikumi bērniem Oskara Grīšļa ģimenē
1:23:21 Kuras ir tās kognitīvās spējas, kuras cilvēkiem strauji pasliktinās, un ko darīt, lai tās uzlabotu

Show Notes Chapter Markers

Cilvēki mums bieži lūdz vairāk informācijas par to, kas viņiem palīdzētu labāk koncentrēties un darīt darbu, kas prasa daudz uzmanības, jo ir sajūta, ka darāmie darbi un gan ārējie, gan iekšējie uzmanības novērsēji cilvēku rausta uz visām pusēm. Tāpēc uz sarunu aicināju uzmanības treneri Oskaru Grīsli, kurš pastāstīja, kā uzlabot savu spēju noturēt uzmanību un fokusēties, kā arī par to, kas mums palīdz un kas traucē būt radošākiem.

Oskars Grīslis vada Intelekta attīstības centru, kas ir pirmais centrs Baltijā, kurā neirobioloģiskās atgriezeniskās saites metode tiek izmantota apmācību procesā.

Vairāk informācijas sarunas lapā šeit.

Šīs sarunas pieturpunkti ar laika norādēm:

2:00 Personības krīze, kas lika atgriezties pie savām interesēm
4:28 Pārmaiņas, ko rada spējas noturēt uzmanību trenēšana, un faktori, kas šīs spējas ietekmē
8:17 Koncentrēšanās spēja un domāšana – ar ko tās atšķiras un kā tās aktivizēt
12:23 Kā izpaužas kontrolēta emocionālā izlāde un ko tā dod
38:46 Trīs pamatlietas, kurām sekot līdzi ikdienā, lai uzturētu psihisko un fizisko veselību
46:27 Kā panākt kvalitatīvu miegu
50:04 Smadzeņu viļņu darbības principi
55:50 Ieteikumi, kā sasniegt savu “labāko stāvokli” pirms svarīgām sarunām
1:01:51 Ko darīt, ja esam iekļuvuši neveiklās situācijās
1:08:22 Kādas kļūdas pieļaujam mēs – pieaugušie, audzinot savus bērnus
1:17:42 Kādi ir digitālā patēriņa noteikumi bērniem Oskara Grīšļa ģimenē
1:23:21 Kuras ir tās kognitīvās spējas, kuras cilvēkiem strauji pasliktinās, un ko darīt, lai tās uzlabotu

Personības krīze, kas lika atgriezties pie savām interesēm
Pārmaiņas, ko rada spējas noturēt uzmanību trenēšana, un faktori, kas šīs spējas ietekmē
Koncentrēšanās spēja un domāšana – ar ko tās atšķiras un kā tās aktivizēt
Kā izpaužas kontrolēta emocionālā izlāde un ko tā dod
Trīs pamatlietas, kurām sekot līdzi ikdienā, lai uzturētu psihisko un fizisko veselību
Kā panākt kvalitatīvu miegu
Smadzeņu viļņu darbības principi
Ieteikumi, kā sasniegt savu “labāko stāvokli” pirms svarīgām sarunām
Ko darīt, ja esam iekļuvuši neveiklās situācijās
Kādas kļūdas pieļaujam mēs – pieaugušie, audzinot savus bērnus
Kādi ir digitālā patēriņa noteikumi bērniem Oskara Grīšļa ģimenē
Kuras ir tās kognitīvās spējas, kuras cilvēkiem strauji pasliktinās, un ko darīt, lai tās uzlabotu