CILVĒKJAUDA

#110 Risinājumi kontroles atgūšanai pār savu uzmanību - OSKARS GRĪSLIS

April 13, 2022 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere Episode 110
CILVĒKJAUDA
#110 Risinājumi kontroles atgūšanai pār savu uzmanību - OSKARS GRĪSLIS
Show Notes Chapter Markers

Cilvēku uzmanību spēcīgi ietekmē draudi dzīvībai, veselībai un drošībai - gan fiziskai, gan emocionālai, gan finansiālai. Karš Ukrainā ir iemesls, kāpēc šajā laikā daudziem ir grūti ilgstoši koncentrēties un noturēt uzmanību uz mērķiem, kuru sasniegšanai vajadzīgs laiks. Šajā sarunā Intelekta attīstības centra vadītājs un uzmanības treneris Oskars Grīslis stāsta, ko cilvēkam ir ieteicams darīt un nedarīt, lai atgūtu kontroli pār savu uzmanību un spēju koncentrēties darbam un sev būtiskajam.

Vairāk informācijas un Oskara ieteiktās grāmatas un citus avotus atradīsi sarunas lapā šeit.

Šeit pieejama informācija par Intelekta attīstības centru un Latvijas Miega projektu.

SARUNAS PIETURPUNKTI:

  • 03:02 Kāda ir saistība negatīvām ziņām un uzmanības problēmām
  • 07:21 Kāpēc šobrīd īpaši svarīgi ir uzmanīt savu ikdienas struktūru; kā to veidot
  • 16:47 Kas ir ikdienas dienasgrāmata un kāpēc ir vērtīgi ro rakstīt; praktisks piemērs
  • 33:31 Mērķis, kādēļ tika radīta “Vīru grupa”, kāda ir tās struktūra
  • 44:54 Kādus datus var iegūt ar miega gredzena palīdzību, un kādos brīžos tas ir svarīgi
  • 51:01 Kā spēt vienoties, noturot savas robežas
  • 55:28 Kāds hormons ietekmē to, ka mēs prokrastinējam lietas, kuras vajadzētu darīt
  • 1:03:05 Kas var palīdzēt cīņā ar digitālā formāta atkarību
  • 1:08:30 Kā uzlabot savu spēju fokusēties uz vienu lietu
  • 1:13:52 Ar ko īpašs ir jaunais projekts “Jauniešu skola”
  • 1:16:57 Latvijas miega projekts
  • 1:21:16 Galvenie trīs pieturpunkti, kas palīdzēs atgūt kontroli par savu uzmanību


Kāda ir saistība negatīvām ziņām un uzmanības problēmām
Kāpēc šobrīd īpaši svarīgi ir uzmanīt savu ikdienas struktūru; kā to veidot
Kas ir ikdienas dienasgrāmata un kāpēc ir vērtīgi ro rakstīt; praktisks piemērs
Mērķis, kādēļ tika radīta “Vīru grupa”, kāda ir tās struktūra
Kādus datus var iegūt ar miega gredzena palīdzību, un kādos brīžos tas ir svarīgi
Kā spēt vienoties, noturot savas robežas
Kāds hormons ietekmē to, ka mēs prokrastinējam lietas, kuras vajadzētu darīt
Kas var palīdzēt cīņā ar digitālā formāta atkarību
Kā uzlabot savu spēju fokusēties uz vienu lietu
Ar ko īpašs ir jaunais projekts “Jauniešu skola”
Latvijas miega projekts
Galvenie trīs pieturpunkti, kas palīdzēs atgūt kontroli par savu uzmanību