CILVĒKJAUDA

#26: Lai stresa monstrs tevi neapēd - KRISTĪNE BRICE

March 20, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 26
CILVĒKJAUDA
#26: Lai stresa monstrs tevi neapēd - KRISTĪNE BRICE
Chapters
1:36
Veids, kā uz stresu un ar to saistītajiem procesiem ķermenī paraudzīties konstruktīvi
4:05
Kā iedot sev brīvbrīdi, dzīvojot mājās ar bērniem
9:25
Kā atslābināt ķermeni un nervu sistēmu
14:00
Pirmā pazīme, pēc kuras noteikt, ka esam stresā
15:49
Veids, kādā bieži vien pasliktinām savu situāciju saistībā ar stresu
23:24
Ko darīt, lai uzlabotu miega kvalitāti
29:45
Vingrojumi, kas īpaši palīdz atslābināties
33:08
Kas notiek ķermenī, kad mēs staipamies, un kāpēc tas ir tik svarīgi
37:17
Kas ir tās lietas, kas ķermenī paaugstina endorfīnu daudzumu
38:08
Joga, kas strādā un palīdz trīs līmeņos
40:10
Atbilde uz: “Man nav laika staipīties”
42:52
Skaidrojums, kādēļ dažiem cilvēkiem relaksācijas prakses rada papildu stresu un trauksmi, un ieteikumi, kā šādā situācijā rīkoties
46:36
Kuru ķermeņa daļu ir vissvarīgāk izkustināt dejojot
49:44
Ko Kristīne ar savām šodienas zināšanām ieteiktu sev pašai daudz gadus atpakaļ, kad gāja cauri savas dzīves lielākajai krīzei
54:36
Pateicību milzīgā nozīme psiholoģiskajai labsajūtai
57:15
Iņ jogas īpašais piedāvājums
1:00:30
Padoms, kā palīdzēt sev atgūt spēju skaidri domāt
CILVĒKJAUDA
#26: Lai stresa monstrs tevi neapēd - KRISTĪNE BRICE
Mar 20, 2020 Season 1 Episode 26
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Kā šajā neziņas laikā katram atpazīt uzglūnošo stresa monstru un kā neļaut tam sevi un savus mīļos paklusām sagrauzt vai novājināt. Tā ir bīstamība, kas attiecas ne tikai uz nervozajiem, bet īpaši tiem, kuri (kā es) ir sev iestāstījuši, ka esam pietiekami mierīgi. Stresa lauva neguļ un arī mums traucē mierīgi gulēt un atjaunot savus spēkus, kuri tagad ir ļoti vajadzīgi. Kristīnei Bricei ir kolosāla spēja saprotami paskaidrot, kas ar cilvēka ķermeni un psihi šajā krīzes (un jebkuru uztraukumu) laikā notiek, kā sev un savējiem palīdzēt. Viņa ir sertificēta TRE (Tension and Trauma Release Exercises) pasniedzēja un jogas trenere, kas ir palīdzējusi ļoti daudziem cilvēkiem labāk tikt galā ar ikdienas un ārkārtas situāciju bīstamo stresu.
Sarunā pieminētos resursus atradīsi sarunas lapā ZEM viņas video: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda26/ 

SARUNAS PIETURPUNKTI: 

  • 1:36 – Veids, kā uz stresu un ar to saistītajiem procesiem ķermenī paraudzīties konstruktīvi.
  • 4:05 – Kā iedot sev brīvbrīdi, dzīvojot mājās ar bērniem.
  • 9:25 – Kā atslābināt ķermeni un nervu sistēmu.
  • 14:00 – Pirmā pazīme, pēc kuras noteikt, ka esam stresā.
  • 15:49 – Veids, kādā bieži vien pasliktinām savu situāciju saistībā ar stresu.
  • 23:24 – Ko darīt, lai uzlabotu miega kvalitāti.
  • 29:45 – Vingrojumi, kas īpaši palīdz atslābināties.
  • 33:08 – Kas notiek ķermenī, kad mēs stiepjamies, un kāpēc tas ir tik svarīgi.
  • 37:17 – Kas ir tās lietas, kas ķermenī paaugstina endorfīnu daudzumu un samazina stresu.
  • 38:08 – Joga, kas strādā un palīdz trīs līmeņos.
  • 40:10 – Atbilde uz: “Man nav laika staipīties”.
  • 42:52 – Skaidrojums, kādēļ dažiem cilvēkiem relaksācijas prakses rada papildu stresu un trauksmi, un ieteikumi, kā šādā situācijā rīkoties.
  • 46:36 – Kuru ķermeņa daļu ir vissvarīgāk izkustināt dejojot.
  • 49:44 – Ko Kristīne ar savām šodienas zināšanām ieteiktu sev pašai daudz gadus atpakaļ, kad gāja cauri savas dzīves lielākajai krīzei.
  • 54:36 – Pateicību milzīgā nozīme psiholoģiskajai labsajūtai.
  • 57:15 – YIN jogas īpašais piedāvājums.
  • 1:00:30 – Padoms, kā palīdzēt sev atgūt spēju skaidri domāt.
Show Notes Chapter Markers

Kā šajā neziņas laikā katram atpazīt uzglūnošo stresa monstru un kā neļaut tam sevi un savus mīļos paklusām sagrauzt vai novājināt. Tā ir bīstamība, kas attiecas ne tikai uz nervozajiem, bet īpaši tiem, kuri (kā es) ir sev iestāstījuši, ka esam pietiekami mierīgi. Stresa lauva neguļ un arī mums traucē mierīgi gulēt un atjaunot savus spēkus, kuri tagad ir ļoti vajadzīgi. Kristīnei Bricei ir kolosāla spēja saprotami paskaidrot, kas ar cilvēka ķermeni un psihi šajā krīzes (un jebkuru uztraukumu) laikā notiek, kā sev un savējiem palīdzēt. Viņa ir sertificēta TRE (Tension and Trauma Release Exercises) pasniedzēja un jogas trenere, kas ir palīdzējusi ļoti daudziem cilvēkiem labāk tikt galā ar ikdienas un ārkārtas situāciju bīstamo stresu.
Sarunā pieminētos resursus atradīsi sarunas lapā ZEM viņas video: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda26/ 

SARUNAS PIETURPUNKTI: 

  • 1:36 – Veids, kā uz stresu un ar to saistītajiem procesiem ķermenī paraudzīties konstruktīvi.
  • 4:05 – Kā iedot sev brīvbrīdi, dzīvojot mājās ar bērniem.
  • 9:25 – Kā atslābināt ķermeni un nervu sistēmu.
  • 14:00 – Pirmā pazīme, pēc kuras noteikt, ka esam stresā.
  • 15:49 – Veids, kādā bieži vien pasliktinām savu situāciju saistībā ar stresu.
  • 23:24 – Ko darīt, lai uzlabotu miega kvalitāti.
  • 29:45 – Vingrojumi, kas īpaši palīdz atslābināties.
  • 33:08 – Kas notiek ķermenī, kad mēs stiepjamies, un kāpēc tas ir tik svarīgi.
  • 37:17 – Kas ir tās lietas, kas ķermenī paaugstina endorfīnu daudzumu un samazina stresu.
  • 38:08 – Joga, kas strādā un palīdz trīs līmeņos.
  • 40:10 – Atbilde uz: “Man nav laika staipīties”.
  • 42:52 – Skaidrojums, kādēļ dažiem cilvēkiem relaksācijas prakses rada papildu stresu un trauksmi, un ieteikumi, kā šādā situācijā rīkoties.
  • 46:36 – Kuru ķermeņa daļu ir vissvarīgāk izkustināt dejojot.
  • 49:44 – Ko Kristīne ar savām šodienas zināšanām ieteiktu sev pašai daudz gadus atpakaļ, kad gāja cauri savas dzīves lielākajai krīzei.
  • 54:36 – Pateicību milzīgā nozīme psiholoģiskajai labsajūtai.
  • 57:15 – YIN jogas īpašais piedāvājums.
  • 1:00:30 – Padoms, kā palīdzēt sev atgūt spēju skaidri domāt.
Veids, kā uz stresu un ar to saistītajiem procesiem ķermenī paraudzīties konstruktīvi
Kā iedot sev brīvbrīdi, dzīvojot mājās ar bērniem
Kā atslābināt ķermeni un nervu sistēmu
Pirmā pazīme, pēc kuras noteikt, ka esam stresā
Veids, kādā bieži vien pasliktinām savu situāciju saistībā ar stresu
Ko darīt, lai uzlabotu miega kvalitāti
Vingrojumi, kas īpaši palīdz atslābināties
Kas notiek ķermenī, kad mēs staipamies, un kāpēc tas ir tik svarīgi
Kas ir tās lietas, kas ķermenī paaugstina endorfīnu daudzumu
Joga, kas strādā un palīdz trīs līmeņos
Atbilde uz: “Man nav laika staipīties”
Skaidrojums, kādēļ dažiem cilvēkiem relaksācijas prakses rada papildu stresu un trauksmi, un ieteikumi, kā šādā situācijā rīkoties
Kuru ķermeņa daļu ir vissvarīgāk izkustināt dejojot
Ko Kristīne ar savām šodienas zināšanām ieteiktu sev pašai daudz gadus atpakaļ, kad gāja cauri savas dzīves lielākajai krīzei
Pateicību milzīgā nozīme psiholoģiskajai labsajūtai
Iņ jogas īpašais piedāvājums
Padoms, kā palīdzēt sev atgūt spēju skaidri domāt