CILVĒKJAUDA

#27: Komandas vadība pārmaiņu un reorganizācijas laikā - NMPD direktore LIENE CIPULE.

March 24, 2020 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Season 1 Episode 27
CILVĒKJAUDA
#27: Komandas vadība pārmaiņu un reorganizācijas laikā - NMPD direktore LIENE CIPULE.
Chapters
6:15
Kādas bija trakākās problēmas, ar kurām Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) vadītājai bija jāsaskarās pirms diviem gadiem, kad viņa stājās vadītājas amatā
10:05
Kurām pārmaiņām NMPD bija vislielākā darbinieku pretestība, kuri bija tie nepopulārie lēmumi
12:53
Kā nesalūzt un neatmest roku situācijās ar lielu pretestību
15:26
Kādi ir plusi un mīnusi, kad vadītājs kolektīvā ienāk “no malas”
18:42
Domāšanas maiņa – kā samenedžēt lietas ar esošajiem resursiem, nezaudējot kvalitāti un uzlabojot efektivitāti
24:10
Netradicionāli un traki paņēmieni, kā “salauzt ledu” un iekustināt jaunas, nepopulāras idejas
37:40
Naudas faktors valsts pārvaldē
41:50
Kreatīvu risinājumu piemēri no ārvalstu pieredzes
43:05
Izmaiņas zvanu centrā, kas palīdzēja samazināt “pudeles kakla” efektu
46:20
Disonanse starp sabiedrības gaidām pret NMPD un darbinieku spējām to nodrošināt
47:47
Principi, pie kā pieturēties, kad jākomunicē par jūtīgām un sāpīgām tēmām, ka arī pieļautās kļūdas
56:40
Kas Lienei “uztanko baterijas”
58:35
Vēstījums sabiedrībai
CILVĒKJAUDA
#27: Komandas vadība pārmaiņu un reorganizācijas laikā - NMPD direktore LIENE CIPULE.
Mar 24, 2020 Season 1 Episode 27
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

NMPD direktori Lieni Cipuli man ieteica intervēt, jo daudzām komandām noderētu viņas praktiskā pieredze, vedot 3000 cilvēku komandu cauri lielām pārmaiņām un reorganizācijai, kas parasti nozīmē saskari ar pamatīgām problēmām. Liene ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) direktore un, uzsākot vadīt šo komandu, viņa saskārās ar apmēram 600 darbinieku trūkumu, ar nepietiekamu budžetu un speciālistu pārslodzi jomā, no kuras ir atkarīga citu cilvēku dzīvība un veselība. Tas, ko Liene paveica savā komandā, ir ārkārtīgi vērtīgs pieredzes stāsts, kas var noderēt vēl daudzām komandām un vadītājiem, kam savi cilvēki jāved cauri pārmaiņām, neziņai un nepopulāriem risinājumiem.
Intervijas piezīmes atradīsi šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda27/

Lienes Cipules pieredzes stāsts ir īpaši noderīgs, ja to klausīties kopā ar Valda Vanaga stāstīto par komandas darbu kā vismazāk izmantoto konkurences priekšrocību.

INTERVIJAS PIETURPUNKTI:

  • 6:15 Kādas bija trakākās problēmas, ar kurām Neatliekamās palīdzības dienesta (NMPD) vadītājai bija jāsaskaras pirms diviem gadiem, kad viņa stājās vadītājas amatā
  • 10:05 Kurām pārmaiņām NMPD bija vislielākā darbinieku pretestība, kuri bija tie nepopulārie lēmumi
  • 12:53 Kā nesalūzt un neatmest roku situācijās ar lielu pretestību
  • 15:26 Kādi ir plusi un mīnusi, kad vadītājs kolektīvā ienāk “no malas”
  • 18:42 Domāšanas maiņa – kā samenedžēt lietas ar esošajiem resursiem, nezaudējot kvalitāti un uzlabojot efektivitāti
  • 24:10 Netradicionāli un traki paņēmieni, kā “salauzt ledu” un iekustināt jaunas, nepopulāras idejas
  • 37:40 Naudas faktors valsts pārvaldē
  • 41:50 Kreatīvu risinājumu piemēri no ārvalstu pieredzes
  • 43:05 Izmaiņas zvanu centrā, kas palīdzēja samazināt “pudeles kakla” efektu
  • 46:20 Disonanse starp sabiedrības gaidām pret NMPD un darbinieku spējām to nodrošināt
  • 47:47 Principi, pie kā pieturēties, kad jākomunicē par jūtīgām un sāpīgām tēmām, ka arī  pieļautās kļūdas
  • 56:40 Kas Lienei “uztanko baterijas”
  • 58:35 Vēstījums sabiedrībai
Show Notes Chapter Markers

NMPD direktori Lieni Cipuli man ieteica intervēt, jo daudzām komandām noderētu viņas praktiskā pieredze, vedot 3000 cilvēku komandu cauri lielām pārmaiņām un reorganizācijai, kas parasti nozīmē saskari ar pamatīgām problēmām. Liene ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) direktore un, uzsākot vadīt šo komandu, viņa saskārās ar apmēram 600 darbinieku trūkumu, ar nepietiekamu budžetu un speciālistu pārslodzi jomā, no kuras ir atkarīga citu cilvēku dzīvība un veselība. Tas, ko Liene paveica savā komandā, ir ārkārtīgi vērtīgs pieredzes stāsts, kas var noderēt vēl daudzām komandām un vadītājiem, kam savi cilvēki jāved cauri pārmaiņām, neziņai un nepopulāriem risinājumiem.
Intervijas piezīmes atradīsi šeit: https://ugunsskola.lv/cilvekjauda27/

Lienes Cipules pieredzes stāsts ir īpaši noderīgs, ja to klausīties kopā ar Valda Vanaga stāstīto par komandas darbu kā vismazāk izmantoto konkurences priekšrocību.

INTERVIJAS PIETURPUNKTI:

  • 6:15 Kādas bija trakākās problēmas, ar kurām Neatliekamās palīdzības dienesta (NMPD) vadītājai bija jāsaskaras pirms diviem gadiem, kad viņa stājās vadītājas amatā
  • 10:05 Kurām pārmaiņām NMPD bija vislielākā darbinieku pretestība, kuri bija tie nepopulārie lēmumi
  • 12:53 Kā nesalūzt un neatmest roku situācijās ar lielu pretestību
  • 15:26 Kādi ir plusi un mīnusi, kad vadītājs kolektīvā ienāk “no malas”
  • 18:42 Domāšanas maiņa – kā samenedžēt lietas ar esošajiem resursiem, nezaudējot kvalitāti un uzlabojot efektivitāti
  • 24:10 Netradicionāli un traki paņēmieni, kā “salauzt ledu” un iekustināt jaunas, nepopulāras idejas
  • 37:40 Naudas faktors valsts pārvaldē
  • 41:50 Kreatīvu risinājumu piemēri no ārvalstu pieredzes
  • 43:05 Izmaiņas zvanu centrā, kas palīdzēja samazināt “pudeles kakla” efektu
  • 46:20 Disonanse starp sabiedrības gaidām pret NMPD un darbinieku spējām to nodrošināt
  • 47:47 Principi, pie kā pieturēties, kad jākomunicē par jūtīgām un sāpīgām tēmām, ka arī  pieļautās kļūdas
  • 56:40 Kas Lienei “uztanko baterijas”
  • 58:35 Vēstījums sabiedrībai
Kādas bija trakākās problēmas, ar kurām Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) vadītājai bija jāsaskarās pirms diviem gadiem, kad viņa stājās vadītājas amatā
Kurām pārmaiņām NMPD bija vislielākā darbinieku pretestība, kuri bija tie nepopulārie lēmumi
Kā nesalūzt un neatmest roku situācijās ar lielu pretestību
Kādi ir plusi un mīnusi, kad vadītājs kolektīvā ienāk “no malas”
Domāšanas maiņa – kā samenedžēt lietas ar esošajiem resursiem, nezaudējot kvalitāti un uzlabojot efektivitāti
Netradicionāli un traki paņēmieni, kā “salauzt ledu” un iekustināt jaunas, nepopulāras idejas
Naudas faktors valsts pārvaldē
Kreatīvu risinājumu piemēri no ārvalstu pieredzes
Izmaiņas zvanu centrā, kas palīdzēja samazināt “pudeles kakla” efektu
Disonanse starp sabiedrības gaidām pret NMPD un darbinieku spējām to nodrošināt
Principi, pie kā pieturēties, kad jākomunicē par jūtīgām un sāpīgām tēmām, ka arī pieļautās kļūdas
Kas Lienei “uztanko baterijas”
Vēstījums sabiedrībai