CILVĒKJAUDA

#66 Kur ņemt motivāciju sportot un veidot veselīgas attiecības ar savu ķermeni - Funkcionālā fitnesa un veselības trenere NIKA LINDE

March 09, 2021 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Episode 66
CILVĒKJAUDA
#66 Kur ņemt motivāciju sportot un veidot veselīgas attiecības ar savu ķermeni - Funkcionālā fitnesa un veselības trenere NIKA LINDE
Chapters
3:35
Ķermeņa asimetrijas ķēdīte, kas rodas sēdoša dzīvesveida rezultātā
13:37
Ko nozīmē jēdziens – kontrolēta korsetes daļa un kā tādu iegūt
26:27
Kā migrēna ir saistīta ar sēdošu dzīvesveidu
34:41
“Enerģija pēc pieprasījuma” princips
41:58
Tipiskākās atrunas, kādēļ cilvēki atliek kustēšanos
43:06
Kāds ir minimālais fiziskās izkustēšanās laiks ikdienā, no kura būtu ieguvums
51:41
Ieteikumi, kā pirmo reizi sporta zālē padarīt komfortablāku
55:32
Kā atrast un nodefinēt pareizo motivāciju
1:04:00
Indikatori, kā noteikt, vai ķermeņa pamatvajadzības tiek pietiekami apmierinātas
1:17:30
Treneres Nikas Lindes personīgais, sarežģītais ceļš uz skaistu un veselīgu ķermeni
1:33:36
Kādi ir plusi un mīnusi, ik dienas strādājot kopār ar dzīvesbiedru
1:42:47
Kādas ir atšķirības starp sieviešu un vīriešu treniņu grupām
1:47:13
Kontakti, kur meklēt informāciju par treniņiem un smelties iedvesmu fiziskajām aktivitātēm
CILVĒKJAUDA
#66 Kur ņemt motivāciju sportot un veidot veselīgas attiecības ar savu ķermeni - Funkcionālā fitnesa un veselības trenere NIKA LINDE
Mar 09, 2021 Episode 66
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.


Man patīk ķermeniska labsajūta un labs garastāvoklis. Un man nu nemaz negribas, ka mans ķermenis paliek stīvs, sakumpis, kusls, sāpošs vai ierūsējis. Lai labi jūtos un esmu vesela, ikdienas kustēšanās un vingrošana tajā ļoti palīdz. Tomēr, lai arī vingroju regulāri, man joprojām ikdienā ir grūti uz to saņemties. Zinu, ka tiem, kuri grib vingrot vai biežāk piedabūt sevi kustēties, bet vēl nav iesākuši, to izdarīt ir vēl grūtāk, tāpēc uz sarunu aicināju fitnesa treneri Niku Lindi, jo viņa par labsajūtu un veselīgu ķermeni stāsta tā, ka viņas teiktais palīdz, iesēžas prātā un pavelk uz tādu kustēšanos, kas ķermeni atbalsta un palīdz tam būt gan veselākam, gan skaistākam.

Vairāk informācijas ir sarunas lapā.

SARUNAS TĒMU PIETURPUNKTI:

  • 3:35 Ķermeņa asimetrijas ķēdīte, kas rodas sēdoša dzīvesveida rezultātā
  • 13:37 Ko nozīmē jēdziens – kontrolēta korsetes daļa un kā tādu iegūt
  • 26:27 Kā migrēna ir saistīta ar sēdošu dzīvesveidu
  • 34:41 “Enerģija pēc pieprasījuma” princips
  • 41:58 Tipiskākās atrunas, kādēļ cilvēki atliek kustēšanos
  • 43:06 Kāds ir minimālais fiziskās izkustēšanās laiks ikdienā, no kura būtu ieguvums
  • 51:41 Ieteikumi, kā pirmo reizi sporta zālē padarīt komfortablāku
  • 53:32 Kā atrast un nodefinēt pareizo motivāciju
  • 1:03:00 Indikatori, kā noteikt, vai ķermeņa pamatvajadzības tiek pietiekami apmierinātas
  • 1:17:30 Treneres Nikas Lindes personīgais, sarežģītais ceļš uz skaistu un veselīgu ķermeni
  • 1:33:36 Kādi ir plusi un mīnusi, ik dienas strādājot kopār ar dzīvesbiedru
  • 1:42:47 Kādas ir atšķirības starp sieviešu un vīriešu treniņu grupām
  • 1:47:13 Kontakti, kur meklēt informāciju par treniņiem un smelties iedvesmu fiziskajām aktivitātēm
Show Notes Chapter Markers


Man patīk ķermeniska labsajūta un labs garastāvoklis. Un man nu nemaz negribas, ka mans ķermenis paliek stīvs, sakumpis, kusls, sāpošs vai ierūsējis. Lai labi jūtos un esmu vesela, ikdienas kustēšanās un vingrošana tajā ļoti palīdz. Tomēr, lai arī vingroju regulāri, man joprojām ikdienā ir grūti uz to saņemties. Zinu, ka tiem, kuri grib vingrot vai biežāk piedabūt sevi kustēties, bet vēl nav iesākuši, to izdarīt ir vēl grūtāk, tāpēc uz sarunu aicināju fitnesa treneri Niku Lindi, jo viņa par labsajūtu un veselīgu ķermeni stāsta tā, ka viņas teiktais palīdz, iesēžas prātā un pavelk uz tādu kustēšanos, kas ķermeni atbalsta un palīdz tam būt gan veselākam, gan skaistākam.

Vairāk informācijas ir sarunas lapā.

SARUNAS TĒMU PIETURPUNKTI:

  • 3:35 Ķermeņa asimetrijas ķēdīte, kas rodas sēdoša dzīvesveida rezultātā
  • 13:37 Ko nozīmē jēdziens – kontrolēta korsetes daļa un kā tādu iegūt
  • 26:27 Kā migrēna ir saistīta ar sēdošu dzīvesveidu
  • 34:41 “Enerģija pēc pieprasījuma” princips
  • 41:58 Tipiskākās atrunas, kādēļ cilvēki atliek kustēšanos
  • 43:06 Kāds ir minimālais fiziskās izkustēšanās laiks ikdienā, no kura būtu ieguvums
  • 51:41 Ieteikumi, kā pirmo reizi sporta zālē padarīt komfortablāku
  • 53:32 Kā atrast un nodefinēt pareizo motivāciju
  • 1:03:00 Indikatori, kā noteikt, vai ķermeņa pamatvajadzības tiek pietiekami apmierinātas
  • 1:17:30 Treneres Nikas Lindes personīgais, sarežģītais ceļš uz skaistu un veselīgu ķermeni
  • 1:33:36 Kādi ir plusi un mīnusi, ik dienas strādājot kopār ar dzīvesbiedru
  • 1:42:47 Kādas ir atšķirības starp sieviešu un vīriešu treniņu grupām
  • 1:47:13 Kontakti, kur meklēt informāciju par treniņiem un smelties iedvesmu fiziskajām aktivitātēm
Ķermeņa asimetrijas ķēdīte, kas rodas sēdoša dzīvesveida rezultātā
Ko nozīmē jēdziens – kontrolēta korsetes daļa un kā tādu iegūt
Kā migrēna ir saistīta ar sēdošu dzīvesveidu
“Enerģija pēc pieprasījuma” princips
Tipiskākās atrunas, kādēļ cilvēki atliek kustēšanos
Kāds ir minimālais fiziskās izkustēšanās laiks ikdienā, no kura būtu ieguvums
Ieteikumi, kā pirmo reizi sporta zālē padarīt komfortablāku
Kā atrast un nodefinēt pareizo motivāciju
Indikatori, kā noteikt, vai ķermeņa pamatvajadzības tiek pietiekami apmierinātas
Treneres Nikas Lindes personīgais, sarežģītais ceļš uz skaistu un veselīgu ķermeni
Kādi ir plusi un mīnusi, ik dienas strādājot kopār ar dzīvesbiedru
Kādas ir atšķirības starp sieviešu un vīriešu treniņu grupām
Kontakti, kur meklēt informāciju par treniņiem un smelties iedvesmu fiziskajām aktivitātēm