CILVĒKJAUDA

#72 Praktiski ieteikumi, kā sakārtot savas attiecības ar ēdienu - MĀRTIŅŠ BIDIŅŠ

April 20, 2021 Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu. Episode 72
CILVĒKJAUDA
#72 Praktiski ieteikumi, kā sakārtot savas attiecības ar ēdienu - MĀRTIŅŠ BIDIŅŠ
Chapters
3:28
Ar ko atšķiras uztura treneris no uztura speciālista
10:50
Vai uztura trenerim Mārtiņam Bidiņam piemīt kādas vājības
15:19
Kādi ir galvenie iemesli, kāpēc cilvēkiem ir grūti sakārtot attiecības ar ēdienu
27:24
Pēc kā var noteikt, ka cilvēks ir uzņēmis pārāk maz kaloriju
37:00
Atšķirība starp saliktajiem un vienkāršajiem ogļhidrātiem
40:43
Šķīvja anatomija
57:13
Kas ir tie faktori, kas cilvēkus apstādina, neļaujot sasniegt mērķi
1:12:32
Praktiski, vienkārši ieteikumi, kā sev noorganizēt pietiekami kvalitatīvu ēdienu
1:19:24
Mazie uzlabojumi, kurus cilvēki parasti nepamana, uzsākot veselīgāku ēšanu
1:24:46
Ko iesākt ar tuvo cilvēku pretestību, kad vēlies mainīt savus uztura paradumus
1:30:02
Kā pagatavot dārzeņus, kas garšos visiem
1:35:43
Kas ir jāmaina uzturā, ja intensīvi sporto; īpašs padoms veģetāriešiem un vegāniem
1:40:29
Virtuves ierīces, kuras vērts ieviest vieglākai un veselīgākai gatavošanai
1:55:07
Lietotņu un pārtikas iegādes vietu ieteikumi
CILVĒKJAUDA
#72 Praktiski ieteikumi, kā sakārtot savas attiecības ar ēdienu - MĀRTIŅŠ BIDIŅŠ
Apr 20, 2021 Episode 72
Laura Dennler - cilvēka jaudas trenere, kas palīdz indivīdiem un profesionālām komandām apgūt iedarbīgākus veidus, kā izmantot pašiem savu jaudu.

Kad nesen jautāju mūsu auditorijai pastāstīt par tiem gadījumiem, kad izdevās ilgstoši sakārtot savas attiecības ar ēdienu, Mārtiņa Bidiņa vārds tikai pieminēts visbiežāk. Viņš ir uztura treneris, sertificēts Precision Nutrition programmā, 1. un 2. līmenī (par to vairāk sarunā). Viņš nav uztura speciālists, bet vairāk līdzinās trenerim, kas attīsta cilvēka spēju turēties uz veselīgas ēšanas ceļa, lai labi justos un izskatītos.

Šajā sarunā Mārtiņš stāstīja par galvenajem iemesliem, kas rada tā saucamo "sienu", kad cilvēks cenšas uzlabot savas attiecības ar ēdienu un piedzīvo kārtējo neizdošanos, kuras dēļ atmet sev vai savam labsajūtas un veselības mērķim ar roku. Mārtiņš piedāvāja arī pavisam vienkāršus risinājumus, ko, ieviešot ikdienā, sanāk mazāk norauties ar ēšanu.

Vairāk informācijas sarunas lapā.

SARUNAS PIETURPUNKTI:

  • 3:28 Ar ko atšķiras uztura treneris no uztura speciālista 
  • 10:50 Vai uztura trenerim Mārtiņam Bidiņam piemīt kādas vājības 
  • 15:19 Kādi ir galvenie iemesli, kāpēc cilvēkiem ir grūti sakārtot attiecības ar ēdienu 
  • 27:24 Pēc kā var noteikt, ka cilvēks ir uzņēmis pārāk maz kaloriju 
  • 37:00 Atšķirība starp saliktajiem un vienkāršajiem ogļhidrātiem 
  • 40:43 Šķīvja anatomija 
  • 57:13 Kas ir tie faktori, kas cilvēkus apstādina, neļaujot sasniegt mērķi 
  • 1:12:32 Praktiski, vienkārši ieteikumi, kā sev noorganizēt pietiekami kvalitatīvu ēdienu 
  • 1:19:24 Mazie uzlabojumi, kurus cilvēki parasti nepamana, uzsākot veselīgāku ēšanu 
  • 1:24:46 Ko iesākt ar tuvo cilvēku pretestību, kad vēlies mainīt savus uztura paradumus 
  • 1:30:02 Kā pagatavot dārzeņus, kas garšos visiem 
  • 1:35:43 Kas ir jāmaina uzturā, ja intensīvi sporto; īpašs padoms veģetāriešiem un vegāniem 
  • 1:40:29 Virtuves ierīces, kuras vērts ieviest vieglākai un veselīgākai gatavošanai 
  • 1:55:07 Lietotņu un pārtikas iegādes vietu ieteikumi 


Show Notes Chapter Markers

Kad nesen jautāju mūsu auditorijai pastāstīt par tiem gadījumiem, kad izdevās ilgstoši sakārtot savas attiecības ar ēdienu, Mārtiņa Bidiņa vārds tikai pieminēts visbiežāk. Viņš ir uztura treneris, sertificēts Precision Nutrition programmā, 1. un 2. līmenī (par to vairāk sarunā). Viņš nav uztura speciālists, bet vairāk līdzinās trenerim, kas attīsta cilvēka spēju turēties uz veselīgas ēšanas ceļa, lai labi justos un izskatītos.

Šajā sarunā Mārtiņš stāstīja par galvenajem iemesliem, kas rada tā saucamo "sienu", kad cilvēks cenšas uzlabot savas attiecības ar ēdienu un piedzīvo kārtējo neizdošanos, kuras dēļ atmet sev vai savam labsajūtas un veselības mērķim ar roku. Mārtiņš piedāvāja arī pavisam vienkāršus risinājumus, ko, ieviešot ikdienā, sanāk mazāk norauties ar ēšanu.

Vairāk informācijas sarunas lapā.

SARUNAS PIETURPUNKTI:

  • 3:28 Ar ko atšķiras uztura treneris no uztura speciālista 
  • 10:50 Vai uztura trenerim Mārtiņam Bidiņam piemīt kādas vājības 
  • 15:19 Kādi ir galvenie iemesli, kāpēc cilvēkiem ir grūti sakārtot attiecības ar ēdienu 
  • 27:24 Pēc kā var noteikt, ka cilvēks ir uzņēmis pārāk maz kaloriju 
  • 37:00 Atšķirība starp saliktajiem un vienkāršajiem ogļhidrātiem 
  • 40:43 Šķīvja anatomija 
  • 57:13 Kas ir tie faktori, kas cilvēkus apstādina, neļaujot sasniegt mērķi 
  • 1:12:32 Praktiski, vienkārši ieteikumi, kā sev noorganizēt pietiekami kvalitatīvu ēdienu 
  • 1:19:24 Mazie uzlabojumi, kurus cilvēki parasti nepamana, uzsākot veselīgāku ēšanu 
  • 1:24:46 Ko iesākt ar tuvo cilvēku pretestību, kad vēlies mainīt savus uztura paradumus 
  • 1:30:02 Kā pagatavot dārzeņus, kas garšos visiem 
  • 1:35:43 Kas ir jāmaina uzturā, ja intensīvi sporto; īpašs padoms veģetāriešiem un vegāniem 
  • 1:40:29 Virtuves ierīces, kuras vērts ieviest vieglākai un veselīgākai gatavošanai 
  • 1:55:07 Lietotņu un pārtikas iegādes vietu ieteikumi 


Ar ko atšķiras uztura treneris no uztura speciālista
Vai uztura trenerim Mārtiņam Bidiņam piemīt kādas vājības
Kādi ir galvenie iemesli, kāpēc cilvēkiem ir grūti sakārtot attiecības ar ēdienu
Pēc kā var noteikt, ka cilvēks ir uzņēmis pārāk maz kaloriju
Atšķirība starp saliktajiem un vienkāršajiem ogļhidrātiem
Šķīvja anatomija
Kas ir tie faktori, kas cilvēkus apstādina, neļaujot sasniegt mērķi
Praktiski, vienkārši ieteikumi, kā sev noorganizēt pietiekami kvalitatīvu ēdienu
Mazie uzlabojumi, kurus cilvēki parasti nepamana, uzsākot veselīgāku ēšanu
Ko iesākt ar tuvo cilvēku pretestību, kad vēlies mainīt savus uztura paradumus
Kā pagatavot dārzeņus, kas garšos visiem
Kas ir jāmaina uzturā, ja intensīvi sporto; īpašs padoms veģetāriešiem un vegāniem
Virtuves ierīces, kuras vērts ieviest vieglākai un veselīgākai gatavošanai
Lietotņu un pārtikas iegādes vietu ieteikumi